Monday, May 25, 2009

Siapa aku?


Assalamualaikum,

First and foremost, mestilah nak introduce sape tuan empunya blog ni...
Nway, aku Asrulnizam Kadir. Member2 baru or lame yang tgk or bace blog ni hope masih kenal aku sape.. Member2 Sek.Keb.Kg Gelam, Sek. Men Agama Sultan Muhammad, Sek Men Keb Seri Tanjong, Seven Eleven (#437) Rambai Utama, UiTM Lendu Students, All Masscommers UiTM Lendu(July 2006-April 2009) amazingly 1st Masscomers in Malacca and fellow friends.

Aku dilahirkan pada 11 Februari 1988. (Now I'm 21st Years Old (2009)). Aku lahir di Hospital Besar Melaka. Membesar pun di Melaka jugak. sampai skrg aku still di Melaka. But InsyaAllah, July 2009 aku akan ke Shah Alam melanjutkan pelajaran aku dalam Communication and Media Studies Majoring Advertising(still Masscomers).

Aku agak baru jugak dalam bloging ni. Hope member2 yang bace or terbaca akan perbetulkan kalau2 ade yang tak betol dalam setiap blog yang aku tulis(type ler).. Nway i will further this blog upcoming from now..

Thank You.....

No comments:

Post a Comment