Tuesday, May 26, 2009

9 SEPTEMBER 2007


9 SEPTEMBER 2007-AHAD

Aku masih ingat dan masih sangat segar dalam ingatan aku.
Hari ini aku ikot kawan2 aku g Sagil Waterfall. Mula2 aku taknak ikot. Aku ade date nak tgk wayang dengan lecturer tp, suddenly lecturer aku bz mgu 2 sbb ade UiTM audit. So, disebabkan cancel nak hang out dgn lec, aku pun follow la member2 aku (Bean, Izat, Dinho, Ijud) g waterfall.

8.00am (Bwh blok Tuah-kolej kediaman aku)

Budak2 geng2 gurl dah dok panggil2 dari bawah. Upenye dah terlambat bangun. Janji nak g waterfall kol 7.30am. Tapi da terlajak tdo... Kat bawah blok aku ade Fatin, Alia, Wafa and sorang gurl yg memang aku tak pernah tgk pn sblm2 tu..

8.30am


Geng boys turun dari blok. Jumpe geng2 gurl. Aku tbe2 je plak ntah nape jadi romeo arini tros g jmpe bdk yg aku tak kenal tu teros perkenalkan diri and salam. Then, aku baru tau that gurl jgk adalh Masscommers.. (manelah nak kenal, budak masscom bedge aku ade 300 orang). Opsss... Forget. Her name Intan Nadia...

10.00am (Shell Peringgit)


Masa ni si Ijud berenti isi myk kete. So bdk2 yg lain pun masuk dlm stall Shell beli pape yg patut sbg bekalan g Sagil tu.. Tapi..... Dengan tak semena2 aku g belanja Intan. Padahal baru kenal. Aku pun pelik, hari tu aku terlalu berani dgn gurl. Tapi takpelah.. Ade hikmah disebalik kejadian.

11.20am (Sagil)


Time ni detik2 ketibaan kitorg then nak mendaki naik ke atas . Mandi kat bawah tak adventure. Mandi kat atas ar best. Tgi ckit. Masa mendaki tu kitorang adela jgk amek2 gambar. Tapi aku slalu nak pose dgn Intan je.. Nape ntah aku ni.. Then mase duk berehat, aku dgn selamba n berani skali lagi, aku mintak je no phone Intan. Member2 aku pun perasan kau agak close dgn Intan mase tu.. Mesti nak usha.. Yelah.. Aku plak tgh single. So, bagi aku mmg tak salah klu aku nak usha. Usha2 pun aku tetap hormat lah. Takde la buat kurang ajar dgn gurl. Biar gentleman ckit nak usha gurl ni...

2.30pm (OTW balik, dalam kete Ijud)


Dalam kete aku asek sms je ngan Intan. Bukan dia yg start la. Aku yg gatal... Hehehe...


4.30pm (Blok Tuah)


Akhirnya kami sampai kembali ke UiTM... Hari ni bg aku agak best... Eyh... Bukan, Sangat best. Tak tau la.. Aku happy gle.. Maybe aku da dapat kawan baru...
Intan Nadia...

1 comment:

  1. hehe..beshnye ble ingt mase nie..
    antare yg besh n yg paling besh skali!!
    hope dpt pg sagil lg kn syg..byk kenangan kite kt c2..rindunyeeeeee..

    ReplyDelete