Sunday, June 7, 2009

Minat Yang Pelik...

Shahrukh Khan

Tentu dari dulu sampai sekarang ramai member2 aku tertanya2, betol ke aku ni peminat Shahrukh Khan. Jawapanye ye.. Start dari aku darjah 5 aku da tgk cite dia berlakon. Then tgk macam smart and best je. So, dah terminat nak wat macam ne.. Ni semua gara2 duk umah melayankan mum aku tgk hindustan la ni. Tak pasal2 dah terjebak. Mase mula2 dulu fanatik jgk la. Tapi sekarang ni aku rasa biasa2 je. Still minat but, klu minat gle2 pun dia bukan bagi aku duit. So, just enjoy klu tgk film2 dia. Nak kata jadi idola tu tak la. Cume aku kagum la dengan kejayaan2 dia, semangat dia dan lakonan dia. Bagi aku dia best sebab dia boleh jadikan lakonan dia tu macam REAL. Ble tgk cte dia, aku tak rasa aku tgk movie, Rase mcm btol2 dpn mate aku je. Hahaha... Ermm.. Still sampai sekarang ni aku masih minat lagi, cume kurang sikit la berbanding dulu. Nak minat2 sgt pun, bkn menjamin ape2 untuk mase dpan aku. Just aku jadikan mcm hobi jela. Mase2 lapang nak release2 tension ke, kdg2 tgk la film2 dia.
Bukan setakat dia sorang je aku minat lain2 mcm Akshay Kumar, Arjun Rampal, Rani, Kareena pun aku layan jgk. Asalkan tak membosankan aku..
Ok friends.. Clear? So, skrg hope da takde ape2 kemusykilan lagi dalam kepala hotak kawan2 aku semua ye.

2 comments:

  1. aku ingat lagi masa sekolah rendah ko nyanyi lagu industan dengan p ramlee time perhimpunan..darjah berapa tak ingat plak..

    klasikk!

    ReplyDelete
  2. try nyanyi skit ala2 time skola rendah dlu..
    nk jgk dgr..hehehe..

    ReplyDelete