Saturday, June 27, 2009

Medical Check Up

25 Jun

Aku wat medical checkup utk masuk UiTM... Semuanya ok but....
ade yang menyedihkan... Tekanan darah aku tinggi.. 170.. Doctor tu cakap sepatutnya peringkat aku tak boleh lebih dari 140. Tapi aku da sampai 170... Perghh.. Tension aku.. Doctor nasihatkan aku supaya jaga pemakanan aku.. JANGAN MAKAN MAKANAN MASIN2 TERUTAMANYA SEAFOOD, FASTFOOD kene kurangkan. Then doctor nasihatkan aku supaya byk bersenam o bersukan... Huhuuhu.... Lain2 takde masalah. Pemeriksaan mata OK, Pemeriksaan warna OK, Tinggi 179cm(5'9), Berat 81kg (kene kurangkan lagi sikit, atleast 79kg)...
Ok. Thats all...

2 comments:

  1. asrul!
    ingat aku lagi tak??

    singgah blog aku jugak k..aku link blog aku ng ko..lame gle kot da xjumpe ko..

    ReplyDelete
  2. lor....encik asrul upenyer...hihi
    uik...nyinggah2 ler blog kite :D

    ReplyDelete